3 Ocak 2007

Canan Pişkin'in kızı Ece ve arkadaşları için yapmış olduğu sevimli tavşan pasta



Tavşan Pasta

Sevgili Canan'ın anlatımıyla;

İki tane yuvarlak hazır kek aldım.
Birini kulak ve papyon yapmak için kullandım. Diğeri tavşanın yüzü oldu.
Dairenin iki yanını oval kesiyorsun ve iki kulak oluyor .
Aradaki parçayı da kafanın altına papyon olarak koyuyorsun.

Kek katlarının arasına koymak için evde muhallebi yaptım.
1,5 Kahve fincanı un
1,5 Kahve fincanı şeker
500 ml sut
1 yemek kaşık tereyağı
1 paket vanilya.

Kek arasına muz doğrayıp muhallebiyi ozerine doktum.
Pasta üstü için 2 paket Dr Oetker frambuazlu hazır pasta kreması kullandım.
(yarım paketten hazırlanmış krema daha sonra arttı)
Susleme için de dondurulmuş frambuaz ve bonibon şeker kullandım.
Biraz çirkin oldu ama tavsana benzedi yine de.

Bence çok şirin ve güzel olmuş...:)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Feyhanciğim,

Bana bu kalbin kadar temiz Blogunda yer ayırdiğin için teşekkür ederim.

Yalnız başlangıçtan itibaren gerçekten yükselen bir ivme ile blogun, daha dogrusu el becerin cok guzel seyler gösterdi bize.
Sayfanı hararetle takip ediyorum..
Sevgiler, Canan

Adsız dedi ki...

canan ın pastası SUPER ..... cok sasırdım tarifi gorunce.canan cok sevdigim bi arkadasım(komsum).ama bu kadar marifetli oldugunu bilmiyordum.canan ın arkadası olmanız sitenize sempati kazandırdı bana.sevgiyle deniz toker

Leziz Tarifler dedi ki...

Deniz teşekkür ederim. Canan ı ben de çok severim. Sana da sevgiler...