20 Kasım 2007

Vişneli Çikolatalı Pasta

Geçtiğimiz hafta, iş yerinde oldukça yoğun geçti. Tüm ekip nefes almadan çalıştık.

Yoğun geçen haftanın ardından, bir nebze olsun soluklanmamızı sağlamak amacıyla, departmandaki arkadaşlarıma bir sürpriz yapmak istedim.

Pazar günü bu pastayı yaptım ve Pazartesi günü işyerine götürdüm. Bayağı büyük olduğu için, bugün de yendi ve nihayet bitti. Ama çok beğenildi.


Pastada, Ayla'nın pastasında http://leziztarifler.blogspot.com/2007/11/mutlu-yllar.html
kullandığım pratik pandispanya ve çikolatalı kremayı aynen uyguladım. Fark olarak, pastanın üzerini kaplamak için, Bailey's krema kullandım. Ve üzerini şeker hamuru yerine, rende çikolata ile süsledim.

Bailey's Krema

1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı dolusu kakao
3 tatlı kaşığı dolusu nesquick
yarim çay bardağı Bailey's likörü

Tüm malzeme mikser ile katı hale gelinceye kadar çırpıp, pasta üzerine uygulanır

26 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Ne kadar güzel bir pasta:) İş arkadaşların çok şanslılar. Ellerine sağlık. Limonlu cheesecake de harika görünüyor.
Sevgilerimle...

Leziz Tarifler dedi ki...

Teşekkürler bocuruk. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyhan,
Bailey's e de bayılırım, çikolata - vişneli pastayada. Karışımı mutlaka süper olmuştur.
Yahu 25 senedir bir çok yerde çalıştım, daha evde pasta yapıp getiren birisini görmedim. Arasıra ben bir kuru simit getirirsem, hep beraber kemiriyoruz.
Sevgiler,
Ahmet

Leziz Tarifler dedi ki...

Ahmet'çim, sevgili arkadaşım,

Benim mesai arkadaşlarım şanslı galiba..:)))
Yapıyorum getiriyorum bazen beğenmiyorlar yahu :)))

Şaka bir yana çok beğeniyorlar, hep bana not veriyorlar.

10 üstünden X
10 üstünden Y

Senin orada çalışan bayanlarda bence bu merak yok. Ben seviyorum yapıp ikram etmeyi..:))

Bu arada güzel sitenin takipçisiyim. Haberin olsun.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

O şanslı iş arkadaşlarından biri de benim. Pasta ilk önce görünüşte tek kelime ile mükemmeldi. Tadına gelince, bana göre işte herşey orda gizli. Tek kelime ile mükemmeldi. Ben normalde bu tip pastaları sevmem çünkü çok tatlı gelir ve asla bitiremem. Bu ise tadı ve özellikle Bailey's krema ile mükkemel olmuştu.
Ellerine sağlık çok güzeldi.
Sevgiler,
Haldun

Leziz Tarifler dedi ki...

Haldun'cum, afiyet olsun.:)))
Sen Börekitas'çısın bilirim.:))
Teşekkürler yorumun için.

Unknown dedi ki...

Sade görünümünden aldanmayın. Tadı süper. Bu dünyada ideal şeyler yoktur diyorlar. Fakat herkez hayatında en az bir kere ideale yakın olduğunu düşündüğü şeyler görmüştür. Bu pasta da bence bunlardan biri. Teşekkürler Feyhan.

Not: 10 üzerinden 9,75 diyebilirim.

Adsız dedi ki...

Bu kadar güzel pasta yapmak zorunda mısın? Ben çikolatalı pasta fazla sevmeme rağmen, bir dilimde burakamadım.
Yaptığın pastalar sayesinde kilo almaya başladım. Ama şikayetçide değilim.

En kısa sürede arkadaşlarla yenisini bekliyoruz :)

Erkan

Leziz Tarifler dedi ki...

Sevgili Hasan, bu not muhteşem. 9.75 ben üniversite hayatımda bile alamamıştım..:)) Afiyet olsun.

Leziz Tarifler dedi ki...

Erkan'cım, afiyet olsun, beğenmene sevindim. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım değil mi?....Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Cok harika görünüyor.PAsta dekoruda cok hos olmus ellerinize saglik.

hatice dedi ki...

Sevgili Ferhan, harika bir pasta, iş arkadaşlarınız çoook şanslı, ellerinze sağlık..sevgiler...

Leziz Tarifler dedi ki...

Teşekkürler Yaren ve Hatice. Pastamı beğendiğinize çok memnun oldum. Sevgiler..

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi mi harika görünüyor. Ellerine sağlık Feyhan'cığım...

Tijen dedi ki...

Yiyenler çıldırmış olmalı Feyhan'cığım. Hepsi de çok şanslı, farkındadırlar değil mi?

Aybike Ceylan dedi ki...

Feyhan'cigim, cok guzel olmus.
Ellerine saglik.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

NiNo dedi ki...

super olmusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss nasil kacirmisim :( tuh ya ellerine saglik canimssssssssssssss

Leziz Tarifler dedi ki...

Burçin'cim teşekkürler, beğendiler canım hem de oldukça beğendiler..

Leziz Tarifler dedi ki...

Tijen'cim, yiyenler çok beğendi. Bence de çok şanslılar. Umarım farkındalardır. Sevgiler..

Leziz Tarifler dedi ki...

Aybike'cim, teşekkür ederim, sana da iyi hafta sonları.. Sevgiler..

Leziz Tarifler dedi ki...

Nino'cummmm, ne tatlısın, teşekkür ederim..Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Dünya tatlısı Feyhan'cığım,
Pastan çok nefis olmuş,tebrik ederim seni canım.)Ceheecake ise muhteşem görünüyor.Senin mesai arkadaşın olmak vardı canım.Kuru kekler benden kremalılar senden olurdu.Devamlı yapıp işe taşırdık..))
Harikasın canım benim.O güzel ellerine ve gönlüne sağlık tatlım..

Sevgilerle kal.

Leziz Tarifler dedi ki...

Tatlı Gül'cüm, ne kadar naziksin. Sen de işyerine götürüyorsun biliyorum. Benim gibi paylaşmayı seviyorsun. Ağzına, yüreğine sağlık, tatlım.

Mutfak Havlusu dedi ki...

sonbahar'da çiçek açmış bu pasta:)çok güzel görünüyor.

Tuba dedi ki...

Gercekten de nefis gorunuyor, ellerine saglik Feyhan.

Baharcicegi dedi ki...

Pastaniz görüntüsüyle bile yetiyor,bahar gibi cicekler acmis pastada,elinize saglik