5 Aralık 2007

Ziyaret Pastası

Nedir bu koşuşturmaca bilemiyorum. Hiç bir şeye yetişemez oldum. Günler su gibi akıyor adeta. Günler mi kısaldı bilemiyorum. Ama sanki artık bir gün 24 saatten daha kısa geliyor.

Uzun zamandır ziyaret etmeyi düşündüğüm bir arkadaşım vardı. Fakat yoğunluktan vakit bulamamıştım. En nihayet geçen hafta sonu kendisini ziyaret etme olanağı bulabildim.

Ve bu pastayı yaptım kendisine. Bol çiçekle süsledim. Bayılıyorum pastaların üzerindeki bahar çiçeklerine..Arkadaşım da bayıldı...


Bu pastanın malzemeleri ve yapılışı, önceden verdiğim Vişneli Çikolatalı Pasta tarifi ile aynı.
Sadece üzerini çikolata yerine şeker hamuru ile kapladım. Ve çiçeklerle süsledim.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, sanki uzaktan dantel gibi..Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum. Çok beğeniyorum. Her tarif özenle seçilmiş gibi sanki..Ellerinize sağlık...Berrin Eryürek, İzmir..

Adsız dedi ki...

Çikolatalı pastayı görmüştüm. Onun da sunumu çok güzeldi ama bu da çok kibar duruyor. Çiçekler gerçekten çok yakışıyor pastaya. Sevgiler..Elif Tuncer..

Damak Tadı dedi ki...

Feyhan şekerim,
Pastanda senin gibi çok şeker inan..))Ellerine sağlık meleğim benim.Çok özlemişim seni inan tatlım..))Bu aralar iyiyim canım,ama çok dikkat etmem gerekiyor.Zira çok sıkıntılı günler geçirdim.)

Arkadaşın pastayı gördüğünde kimbilir yüzünde nasıl mutlu bir ifade belirmiştir.))Tekrar ellerine sağlık canım arkadaşım benim.

Sevgilerimle...

Aybike Ceylan dedi ki...

Feyhan'cigim,

Harika, harika, harika...

Ellerine saglik.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

ufukmutfakta dedi ki...

Feyhan,gerçekten günler kısalmış gibi, herkes aynı şeyden şikayetçi. Bir anda akşam oluyor.Haftalar bir anda bitiyor.Hadi hayırlısı diyelim. Arkadaşın ne şanslı oya gibi ,işlenmiş bir pasta gitmiş ona. Ellerine sağlık, sevgilerimle...

MELEĞİN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar,ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.Ben size peynirli pide pişireyim ,siz bana bu pastadan yapmayı öğretin.::))
Çok şık olmuş ellerinize sağlık.Şeker hamuru ile bir denemem oldu ancak istediğim gibi ince ve düzgün açamadım bir türlü.

Leziz Tarifler dedi ki...

Tüm isimsiz ziyaretçilerime, Elif ve Berrin hanımlara güzel övgülerinden dolayı çok teşekkür ederim. Sevgiler..

Leziz Tarifler dedi ki...

Gül'cüm, tatlı dillim iyileştiğine çok sevindim. Övgü dolu sözler için de çok teşekkürler.

Leziz Tarifler dedi ki...

Aybike'cim, beğendiğine çok sevindim. Sana da iyi hafta sonları. Sevgiler.

Leziz Tarifler dedi ki...

Ufuk'çum, teşekkürler. Çok naziksin.

Leziz Tarifler dedi ki...

Merhaba Melek,

Tamam ben varım. Memnuniyetle beraber pasta pişirmeye hazırım. Peynirli pide ye ise asla hayır demem..:)
Şeker hamuru ile ince ve düzgün açmak için, strech folyodan ya da bir büyük tabaka yağlı kağıttan yardım alabilirsin. Bunların üsütnde açıp, pastaya transfer edersen, oldukça düzgün oluyor. Sevgiler...